dansjobb

Hallå hallå.
jag har nog sagt det innan men sökte ett jobb som danslärare i början av hösten.. men det blev aldrig av att jag fick träffa hon som höll i det. hon ville hemskt gärna träffa mig och ge mig jobbet men när vi väl hade bokat in tid blev hon sjuk och sen kunde inte jag å sen kunde inte hon å så fortsatte det så.. tillslut kände jag att det blev för mkt, och att jag inte hade så mkt tid pga att jag var på praktiken stup i kvarten.. kändes som det va det enda jag gjorde.. så jag frågade om det var okej att jag funderade på det och hörde av mig framåt vårterminen... Nu skickade hon för ca en vecka sen och frågade igen om jag hade tid i vår att ha en grupp.. så jag svarade nu att jag kunde ha en grupp eftersom jag nyss fick reda på att jag hamnade i karlskrona nästa praktik:) på trossö vårdcentral.. så vi får se om jag får svar att hon fortfarande vill ha hjälp.. alltid kul att kunna tjäna en liten hacka på det man tycker om=) så roligt att hålla en danskurs igen=) va ju längesen nu...
nu tillbaka till plugget och alla sjukdomar...
kram kram


Kommentarer
martina

Ååå vad kul!

2010-12-25 @ 11:46:46
URL: http://magotsuku.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)