förmiddagsfika

Hej hej.
vaknade av att viktor skulle gå till jobbet vid halvniotiden... sov lite till och när jag vaknade så såg jag att pappa hade ringt.. han var påväg till karlskrona med lättvårdsambulansen för att hämta en patient.. så då tänkte han att han kunde titta in till mig en stund för en fika=) så mysigt.. så jag gick upp gjorde mig iordning och ringde han.
Vi tog en mysig fika med lussebullar och chokladmuffins med choikladkräm (hembakat såklart)
Sen va han tvungen att åka iväg och jobba vidare tyvärr... men va mysigt att träffa honom=)
Miller blev helt överlycklig när pappa kom... han visste typ inte vart han skulle ta vägen.. så när han åkte blev han jätteledsen och har suttit och gnytt å krafsat på dörren nu i ca 40 min och vägrar gå därifrån.. :(
fast nu kom ha faktiskt och la sig mysigt bredvid mig i soffan... får ta å gå en runda i snön å busa lite med han så blir han nog glad igen... sen ska jag plugga resten av dagen... suck.. är inte alls sugen på det=(
ha en trevlig dag puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)