Glöggmys

Hej hej
Idag gick jag upp vid kvar över sju för att kolla på julkalendern=)
den var faktiskt helt okej, den verkar vara lite greveholm-inspirerad så jag hoppas på denna kalendern:) de senaste åren har ju varit hemska!!! det finns inga som är så bra som de julkalendrar som gick när man var liten..
top tio enligt mig:
1. Mysteriet på Greveholm
2. Håll huvudet kallt
3. Sunes jul
4. Trolltider
5. Ture sventon, privatdetektiv
6. Teskedsgumman
7. Pelle svanslös
8. Jul i Kapernaum
9. Julenshjältar
10.Kaspar i nudådalen

Vad tycker ni?? vilka är era top 10 julkalendrar genom åren??
jag älskar julkalendern det är så mysigt att gå upp på morgonen och sitta å mysa med en kopp glögg eller varmchoklad, så tittar man ut och ser en iskall snömorgon utanför fönstret.. det är sån stämning.. men det kräver ju att det är en mysig julkalender för att man ska orka dra sig upp ur sängen för att kolla=)

nu ska jag sätta mig å plugga och ikväll blir det nog lite kvällsmys med glögg och lussebullar tror jag allt=)

puss å kram
hittade denna mysiga bild på google=)


Kommentarer
love&peace

Haha vilka söta koppar ^^



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna varor upp till 300 kronor från runns.se- kika gärna in och lycka till♥

2010-12-14 @ 23:57:59
URL: http://loveandpeace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)