hejsan

Hej hej, idag har det inte blivit många knop gjorda.. städade upp lite i köket innan, sen har jag suttit i soffan och lagt en kommentar i några blogg-tävlingar så jag hoppas allt att jag vinner något=) hihi...
har suttit här med min sötnos sovandes bredvid mig hela tiden..
tänkte lägga mig i ett varmt skönt bad nu med lite spa:) och plugg såklart:/ tänkte att om jag tar med mig häftet in dit så har jag ingen anledning till att hitta något annat att göra utom att plugga,, ;P haha
ha en trevlig kväll puss å kram på er!!
Såhär ligger han och njuter i soffan bredvid mig just nu:) mysigt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)