julköttbullar

Hej hej..
idag sov jag jäätelänge haha, gick upp halv 2 :S
jag har lagat julköttbullar och fixat i köket hela dagen.. nu ikväll lagade jag en bacon och ostpaj som va riktigt god faktiskt.
nu bara för en lite stund sedan la jag plugget på hyllan för idag.. han faktiskt att skriva om både pankreatit, levercirros och allmänt om hepatit, hepatit A och hepatit B så jag tycker att jag var så duktig att jag kunde ta kväll nu!
vår trea och femma funkade inte innan så har inte kunnat kolla på nått bra på tv idag:( segt
men nu blir det tv för dom fungerar nu=)
ha ett mysigt avslut på kvällen.. puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)