Kumkum...

Kumkum is back in business!! har sett mer och mer av kumkum nu på sistonde,. kul att deras smycken blir moderna och hamnar på marknaden igen=) dom har så fina underbara smycken=)
jag fick själv en kumkum ring i studentpresent 2007.. superfin och har använt den jätte mkt.. så nu kanske det blir något mer i samlingen när märket kommer igen=)
Här kommer ett smakprov på fina smycken från kumkum
Hur snygg är inte denna?? den liknar min fast jag inte har sötvattenpärlan... vill ha vill ha vill ha haha:P
Ännu en snygg ring i nyare utformning.. :)
någon mer som älskar kumkums smycken?? jag älskar framförallt ringarna:)
kram kram


Kommentarer
Anna

Hej!

Vilken underbar kumkum ring, vart finns just den? ;)

maila mig gärna på [email protected]



Anna

2012-01-11 @ 10:20:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)