mellandagsrea!

Hej allihop,
idag har jag å mamma varit nere på stan och kollat mellandagsrean=) mysigt
mamma hittade ett läppstift och ett par jeans.. jag hittade ett par replayjeans och en långkjol :S har velat ha en sån kjol hur länge som helst men inte vågat riktigt för har inte trott att jag kan ha det eftersom jag är så kort men nu va den så billig så jag slog till.. får se om jag lyckas matcha den med något snyggt annars hamnar den på tradera senare.. haha:)
imorgon åker familjen och jag till karlskrona:) till viktor och vår lägenhet, skönt att komma hem igen!
där blir det mer mellandagsrea och sedan blir det nyårsfirande där=)
vad ska ni hitta på under nyår?? brakfest eller mys med familjen eller något annat skoj?? :)
kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)