skoldag/romantisk klädsel

Hallu!
idag va de skoldag igen, jag gick upp vid sju och kollade på julkalendern.. tror det kommer bli bra som jag skrev igår.. :) förhoppningsvis är det äntligen slut på alla superhjältar och datagjorda julkalendrar så kan vi återgå till de som faktiskt hade äkthet och julkänsla=)
Jag hjälpte jennie med hennes slingor innan, nu har jag suttit och kollat runt lite på datorn och tänkte ta mig en slappstund i soffan framför en film kanske?
idag kände jag för att vara lite romantiskt klädd å fin=) å det lyckades nog för jennie sa att jag såg ut som en grekisk gudinna, det saknades bara den där lövpinnen i håret.. haha men det tyckte jag va snällt sagt=)
så här ser jag ut=)
Tunika - Hm, Skinnbyxor - Hm, Skor - Nellys matsumoto, pärlarmband - Snö, Ring - KumKum
märks att jag gillar hms kläder iaf.. :) jag har jämt det på mig!
ha en trevlig eftermiddag puss puss på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)