Thomas Sabo

Hejsan!
Idag var jag mamma och pappa nere på mellandagsrean och kollade läget, det fanns inte så mkt roligt tycker jag inte, men vi ska ju till karlskrona och leta vidare där om någon dag=) får hoppas där finns mer=)
men vi var inne på nystrands i ljungby där mamma och pappa köpte ett thomas sabo armband med berlocker till mig och pappa köpte ett armband till mamma där.. det var bara det att mamma hade redan just det armbandet hon fick..så hon köpte det som jag hade, det lit tjockare!, och jag ville byta min länk till en smalare:) så det fixade vi till och bara för att jag bytte så kunde jag ta en extra verlock istället för det va billigare=) bra va?? :)
såhär kan ett thomas sabo armband se ut!



dessa berlocker har jag nu i mitt armband=)


Hur snyggt?? :) I love it!=)
ha en bra dag, nu blir det soffmys för mig!
puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)