handla

Hej hej, jag har haft en ganska lugn dag hittills jag å Miller har varit ute och gått två långa rundor redan, och jag gick bort till citygross och handlade.
Kom på en sak, jag är inte så glad i dom här lingongrova och sånna bröd, tycker dom är lite svampiga, men viktor tycker om dom så jag köpte dom till honom.
Men jag kom på en väldigt positiv sak med dom, de har inga sånna där skalkar, ni vet kanterna på bröden som man aldrig äter upp.. :P hihi

Just nu har jag hamnat i soffan framför mtv och brooke knows best.. de e faktiskt ganska bra,,.. hennes pappa är ju grym. de e ju han hogan wrestler nissen om ni inte visste=)

ikväll blir det robinson och pizza:D

ha det fint alla puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)