mat mat mat

hej hej..
Vaknade nyss.har sovit i två timmar å det var väldigt väldigt skönt=) nu sitter jag här i soffan igen och funderar på vad jag ska göra till kvällsmat??
Det är riktigt tråkigt att laga mat till sig själv:/ VIKTOR KOM HEM!! :)
Antingen äter jag lite räkor bara, känner inte för att laga något som tar tid, eller så äter jag korv å potatismos, eller spättafilé med potatismos... haha vilken underbar fantasi jag har idag.. :S hmm får nog fundera lite till:)

Jag saknar min viktor, han har bara varit borta sen i torsdags men känns som en evighet. Men jag har bestämt att jag å Miller åker hem till familjen i Ljungby nu på torsdag=) min kära far å kanske min kära mor=) kommer och hämtar oss på torsdag.. vilken lyx asså å slippa åka tåg.. :D sen åker jag å viktor tillbaka tillsammans på söndag!!

Nu har jag väl tänkt att jag skulle försöka läsa ut någon bok från förra kursen för att se om jag behöver ha kvar dom denna terminen eller om jag kan sälja dom! behöver ju ha tillbaka alla mina pengar som man har slängt ut på svindyr kurslitteratur!!

Ha en mysig kväll alla så hörs vi. Puss å Kram



Kommentarer
Pernilla

Kanske dumt att sälja kurslitteratur nu, för kanske är det en bok vi behöver i termin 5 eller nåt? :)

2010-01-26 @ 17:02:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)