ojojoj

:P haha mm jag hittade fortfarande hit trots denna långa tid.. :S

Jaja, Hmm vart ska jag börja.?

Nyår: Jag orkade inte med att festa på nyår, tycker det är överskattat, brukar inte ha så roligt på nyårsfesterna ändå! och vi visste inte hur Miller skulle reagera heller, därför blev det en hemma firad nyårsafton:)
Jag mamma, pappa, nicke, viktor, dusty och Miller slutade det med, Adam gick nämligen på fest.
Vi åt trerätters meny, skaldjurstallrik till förrätt..=) jättegott, sen blev det helstekt, fläsk och oxfilé med, kantarellstuvning, rödvinsås och wiskeysås, eftersom vi inte kunde komma överens om en sås blev det tre;)
Till efterrätt blev det passionsfruktparfait, den va sådär,smakade inte så mkt.
Vi sköt raketer, drack champagne och spelade spel, adam blev hämtad från festen! för packad^^
En trevlig nyår blev det, Miller tyckte inte att det var farligt alls, men däremot Dusty som aldrig har varit rädd innan han var livrädd, så mamma stannade inne under 12slaget och spelade musik på högsta volym och vussade Dusty i famnen när han darrade som ett asplöv.. :/ det var väl det enda tråkiga, förövrigt var det en trevlig kväll...

Skolan börjar! viktor va döförkyld blä!!! och smittade mig, jag var i skolan på måndagen, tisdagen var jag jätte förkyld och jag å viktor hade riktiga slappe dagar i soffan med film och filtar=) från tisdag till torsdag. På torsdagen var det dax för skola igen, så var där halva tiden sen orkade jag inte mer mitt huvud höll på att sprängas så jag gick hem å la mig i soffan igen:)
Nu börjar förkylningen att lägga sig igen.

Ljunbgy., jag åkte hem till Ljungby, å idag har jag å Lina varit på roddys å lunchat, vi tog en lax och mozarellla panini med varsin blåbärssmothie=) gottgott
Ikväll ska vi ut å festa till det lite. så halv sju bär det av till lina, sen blir det lite förfest och sen ner till harrys.. :) ska bli skojj=)

Puss å kram på er alla....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)