plugg plugg plugg

Hej hej.
har varit i skolan idag och disskuterat och sen hade vi seminarium med lärarna.. vi fick ställa frågor om vetenskap och de skulle svara.. fy fy fy har tenta på onsdag å känns väl sådär inför det... jag trodde att det skulle vara hemtenta eftersom det är elektronisk så hade räknat med att kunna ha anteckningar men sån tur hade jag ju inte... :S så det får gå som det går.. Har pluggat lite ord nu när jag kom hem från skolan. och jag å viktor va ute å gick en liten runda med miller..

Tog nyss ett oerhört skönt badi varmt å skönt vatten :) så nu ska jag sätta mig framför tvn å ta det lite lugnt.. sen blir det nog lite till läsande igen innna man somnar..

Ha det fin alla puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)