Robinson karibien!!!

Hej allihopa!
I torsdags kom pappa å hämtade mig å Miller i karlskrona så vi fick följa med hem till Ljungby=) det var skönt att komma hem å slippa sitta själv i lägenheten!

Vi gjorde inte så mkt på torsdagen, slappade mest, vi kollade på robinson karibiens finalvecka!
igår va jag å fikade med mathilda, det var väldigt trevligt, sen blev det pizzakväll framför lets dance.. :P

Idag har jag mamma å adam varit på stan för att fixa present till pappa som fyller år imon=) vi handlade å sen la jag mig i ett bad å läste en bok,, väldigt skönt måste jag säga efter att ha varit ute i 14 minusgrader!:S kallt.
Vi har ätit chili con carne och kollat på robinson finalen nu.. å tyvärr så vann ju inte Mats tävlingen för att få komma tillbaka utan den vann Hans! Men då blev det ju Hans som man hejjade på eftersom det där stolpskottet Jimmy skulle ju bara inte få vinna!!! och absolut inte Anders eller Sanna heller.. så va så jädra skönt när hans tillslut vann... haha snopet jimmy:P

Nu tänkte jag att jag skulle kolla lite till på tv å sen gå å sova=) väntar på att viktor ska ringa med=)

ha det bra alla.. pussar å kramar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)