Trodde det var fredag!

Hej hej..
Jag har gått runt och trott att det är fredag hela dagen idag.. :/ men sen kom jag på att det inte var det och blev lite besviken. Hade ju sett fram emot letsdance, men det får vänta tills imon.

Idag tog jag sovmorgon, jag vaknade av att viktor väckte mig vid 12;P han höll på att packa inför sin idre resa.
vi åt sen frukost och gick sedan ut för att gå en runda med miller och gick även bort till citygross där jag handlade lite fredagsmys med räkor och ost som jag skulle ha idag på ickefredagskvällen. haha
vi gick hem och kollade lite på tv å viktor packade vidare.
Vi åt lunch, tacopajresterna från igår å jag satte en jalapeno bit i halsen som inte var så skönt. :(

Viktor åkte hem för två timmar sen och jag har suttit här vid datorn och raggat upp böcker för kurserna, hittade några med sen fick den snåla smålänningen ge sig och beställa två böcker för 1150 på adlibris.. :/ Men nu kan jag iaf lära mig det vi ska i kursen,

Nu hade jag tänkt kolla på halv åtta hos mig så ha det toppen alla.
Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)