idag

jobbat hela dagen idag. började 07.30 imorse och jobbade till 13.30 åkte hem och sov någon timme och började sedan jobba 17-21.30 igen:/ sega pass asså,. :/ men nu är det över har inga mer sånna nu..

kom hem för en stund sen å då hade adam å viktor käkat pizza och viktor hade sparat en bit till mig:D så sitter nu här vid datorn med en pizzabot och en folköl, sjukt gott efter en heldag med jobb..
nu ska jag kolla ett avsnitt av legend of the seeker och sedan ska jag hoppa isäng=) börjar ju trots allt 07.00 imon igen:/

godnatt på er och festa gärnet eller vad ni nu gör=)

puss puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)