tips

Hej,,
va nyss nere på stan för att sätta in min lön som kom på bankgirolapp:/ segt, och så skulle jag satt in 1500 lösa med.. men tror ni inte att när jag sitter där och det är ett nummer kvar tills det är jag så kommer jag på att jag har glömt de 1500kronorna:/ och jag skulle betala hyran med alla dessa pengar alltså va det bara att åka hem igen för att sedan åka tillbaka MED de 1500kronorna.. haha man undrar ju vad man har huvudet ibland, jag visste ju så väl att jag skulle ha med de 1500.. aja sånt e livet=)
Nu ska jag strax hämta viktor och adam å så ska vi åka till hölminge..

Tänkte passa på att tipsa om ett underbart lipbalm från apoteket faktiskt..
man får super mjuka och goa läppar och ett härlig glow.. det innerhåller olivolja som är mjukgörande och det bästa av allt det kostar bara 45kr:) prova vettja ni kommer inte att bli besvikna.. :)



Kommentarer
becca

ja de använder ja redan... e super bra =)

2010-07-30 @ 19:57:36
Malin

Det var dig jag fick prova av första gången=) jag behövde lipsyl men då hade du det=) toppenbra älskar det! tackar tackar:)

2010-07-30 @ 20:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)