Tylösand!

Hej.
igår gick jag och älskling upp tidigt och drog oss vidare mot tylösand=) underbart skönt.
Vi köpte med oss lite fika och där åt vi de supergoda tylöburgarna! och vi solade och solade och solade och tog oss några dopp i det sköna havsvattnet=)
Jag älskar verkligen havet och sommaren kring kusten! mycket bättre med havet än sjön, fast det är iofs mysigt i hölminge med...

Idag skulle jag å mamma kört ner adam till halmstad för han skulle åka med några till gbg därifrån och då tänkte vi stannat å solat lite, ,men när man vaknade va det riktigt skitväder så det slutade med att mamma fick köra själv och att jag stannade i sängen:S

sitter nu i stan och väntar på att klockan ska gå eftersom jag ska jobba ikväll och längtar bara tills jag slutar och får åka hem till viktor!!!

ha det super alla pussar å kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)