Deligering.

Hej.
Nedrans flugor!!
Vaknade idag kl 04.00 av att en fluga surrade konstant över mitt huvud och satte sig i mitt hår och på mina öron!! snacka om irriterande!
Lyckades somna om igen men runt 5.00 så orkade jag inte mer.. Gick upp och satt å väntade på flug-J*vlen och den väckte till och med nicke.
Tillslut hittade jag flugan och lyckades smäcka den med en tidning, gick å la mig och halv sex ringer adam, pappa å mammas klockor då kommer en fluga till så jag stiger upp å ska smäcka den med.
När mamma å pappa steg upp så bara gapade dom typ haha dom undrade nog va de va för fel på mig som va uppe då,. jag som alltid vaknar tidigast 11 haha.. :P
Efter att ha sovit ut till halv elva steg jag upp och packade ner allting inför resan till borås=) ska bli skojj.
Pappa jag å nicke åkte till lagan för nicke skulle kolla på nått fiskespö och roll eller va de hette..
Därefter åkte vi till ljungsätra där pappa å nicke släppte av mig eftersom jag skulle få deligering på sondmatning.
Jag gick hem å konkade på mina väskor till flygarn å sitter nu här med ett stort härligt glas jordgubbssaft=)
Ikväll blir det grillning i ryssby med viktor å hans kompisar=) trevligt trevligt!!

Ha en trevlig helg alla pussar å kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)