underbart!

Hej.
Vilken helt underbar vecka det har varit. Iofs har jag haft min bredvidgång på ljungsätra, det gick bra och det va trevlig stämning trevlig personal och mysiga gammlingar, så det blir nog bra med det=)
Men jag syftade mest på min lediga tid denna vecka, det har varit underbart! sol och varmt och jag har legat i solen och päst. :) å så brun och fin man har blivit, så skönt.
Jag å viktor åkte å köpte glass i tannåker när han va här, vi har varit på grillkväll i chriffes nya hus i ryssby. Jag har suttit i solstolen X-antal timmar :) pluggat har jag oxå gjort så det har blivit lite bättre chans hoppas jag att jag ska klara av tentan!! hoppas hoppas hoppas..
Idag va jag å mamma inne på torget och skulle köpa physalis planta till hölminge men de fanns inga så vi fick åka till skinnarnas istället..
Badat badat och badat har vi gjort nu när jag varit hemma med.. vi mätte graderna första gången då va det 15grader i vattnet de va lite kallt.. men när jag å pappa mätte igår när vi badade så va det 21 det va helt underbart skönt.. va inte ens kallt när man hoppade i!! ;)

Imorgon ska vi nog lägga i båten och så ska jag å viktor tillbaka till karlskrona för att städa iordning och jag ska skriva tenta osv.. sen kommer vi hem på onsdag eller torsdag sen igen=)

Puss å kram på er alla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)