åka hem..

Hej. igårkväll blev det Eurovision men blev allt lite besviken.. Sverige åkte ju ut.. men trodde inte att annas skulle hålla i europa, men man började ju hoppas lite eftersom semifinalen i måndags va helt kass...
Men tyvärr hamnade Anna i den bra semifinalen eftersom igår va det väldigt många bra.. men men så är det..
fast kommer inte ihåg att jag någonsin har hört att sverige inte varit med i finalen??? har dom åkt ut någon gång alls innan?? Aja..

Idag har jag varit i skolan haft basgrupp,. hämtat tentan.. cyklat hem..
Jag å viktor åt krabbelurer:) jag har packat väskorna för hemfärd till Ljungby. Pappa va i karlskrona igår så han tog med miller hem så slipper vi ha med honom på tåget idag vilket ska bli skönt=) men ska bli mysigt att komma hem till alla och till miller igen=)
Nu ska jag strax cykla iväg till skolan igen och ha tentagenomgång.. jag ska försöka skramla ihop tre poäng till för då har jag klarat microbiologin.. det hade ju varit toppen..

Sen ska jag cykla tillbaka till lägenheten och viktor och så ska vi ta tåget mot växjö.. ett himla färande idag tycker jag allt. :P

puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)