grillning

Hej, idag tog jag sovmorgon=) jag å viktoråt frukost vid 12 tiden, jag ringde albertina och vi bestämde att ja skulle komma bort till henne för att göra en uppgift.
Jag åkte bort och vi gjorde  nästan färdigt uppgiften, allt utom referenserna.
Jag begav mig hemmåt, köpte blommor och öl på willys, eftersom viktor skulle kolla på fotboll ikväll och då tycker han om att ha öl=)

Vi grillade och satt å mös med en öl och en filt ute på balkongen. Nu har vi kollat på finalen i drömmen om italien och rätt par vann=)
Nu tänkte jag göra lite till på tentamålen och sen gå och bada en stund=)

ha en mysig kväll puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)