praktisk tenta!

Hej.
Igår va ju en helt underbar dag, jag viktor och Miller låg på balkongen och solade hela dagen=) va ute och gick en runda oxå, så himla varmt och skönt va det.

Idag däremot är det inte lika skönt. :/
Jag vaknade vid halv sju idag gick upp och gjorde mig iordning gick ut med miller och märkte att det antagligen hade öst ner regn hela natten eftersom det va dyblött överallt.. men det va ändå ganska varmt, så därför tog jag bara en tjock tröja när jag cyklade till skolan.
Jag cyklade iväg mot ett praktiskt prov:S men det gick faktiskt bra, jag och charlotte i min basgrupp gick in och drog varsin lapp. hon drog kapillärprovtagning, och jag drog den värsta av dem alla enligt mig, nämligen subcutan injektion:S (stick i magen)
Men det gick bra, charlotte började och blev godkänd, sen skulle jag göra min uppgift på henne och jag blev oxå GODKÄND=) så skönt, nu kan man äntligen lägga det bakom sig.
Nu väntas bara svar på den andra tentan så får man hoppas på att jag klarat någon den iaf.. känns som att antingen gick det toppen eller så blev det pannkaka av allt, svårt att säga faktiskt men vi får se:)

Nu blir det soffan med film och filt hela dagen, så trist väder.. :/

puss å kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)