skit väder.

Hej,
Idag tog jag sovmorgon igen=) det var väldigt skönt, igår åt vi pizza och kollade på så ska det låta. :)

Jag har rensat ut bland mina skor idag och tänkte lägga upp lite på tradera så småningom. Det blev nog ändå 10 par skor tror jag:P som bara låg å skräpade.. hoppas man kan få några slantar för dom bara=)
Jag har även pluggat lite idag men kanske inte så flitigt som jag skulle ha gjort.. jag har iaf gjort färdigt tentamålen så nu ska jag prenta in dom och så ska jag memorera artikeln som vi fick om tranbärssaft med.. då borde jag klara tentan:) hoppas hoppas.. :)

ikväll blir det lite wok och sen nog lite chips och dipp=)

Någon som är intresserad av att hyra en två med balkong i karlskrona i sommar föresten? 10 min med buss till stan och 15 min gång till havet å nära grönområden och mysigt område.
hör av er isf.. tänkte ju försöka få lägenheten uthyrd i andrahand någon vecka iaf i sommar så det bidrar lite till hyran när vi nu inte ska vara här så hade det varit perfekt=)

ha det underbart alla pussar å kramar=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)