sova?.. eurovision=)

Hej. Idag är jag sjukt trött.. sov typ fyra timmar i natt :S men i morse va jag uppe vid kvart i sju och gick ut med Miller gjorde mig iordning och plockade ihop för att ta cyklen och kämpa sig till skolan!
Vi disskuterade en uppgift och sen gjorde jag å Albertina klart vår folkhälsoarena uppgift oxå så nu är vi färdiga för att disskutera den med imon,...

Sitter här nervös och väntar med spänning på när svaret på tentan kommer.. ska komma idag eller senast imorgon:S hoppas hoppas hoppas!

jag är helt slut så ska nog ta å sova en stund snart tror jag, Miller verkar med lite pömsig:) Viktor åkte precis med johan ut till golfbanan så de skulle gå en runda..

Ikväll sen blir det eurovision med räkor och kex... :) blev inget med det igår jag å viktor va redan ganska mätta så det va ju tur då blir det gott ikväll med:)

Tycker Miller är så härlig.. han ska alltid ligga uppe på någonting eller sova med huvudet på nått.. :) se själva!




Visst hittar han roliga ställen att sova på=) särskillt i bilen på den som kör.. men känns ju inte så säkert så han brukar inte få stanna kvar så länge!


Puss å kram!


Kommentarer
Pernilla

Svaret på tentan har ju kommit, det finns på it's learning!

2010-05-27 @ 14:34:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)