stuckit varandra!

Hej.
Idag började min morgon mist sagt stressigt, jag skulle börja vid 10 i skolan.
Jag vaknade vid 20 över nio:S fick skynda mig att sminka mig å göra mig iordning, gick ut med miller tänkte ta en snabbrunda så han fick göra sina behov bara, men det fanns en massa störmoment jag såg att han behövde göra nr 2 men blev störd hela tiden av fåglar som han skulle jaga och hundar han skulle skälla på så jag fick gå flera rundor extra:S så det gjorde att jag blev ännu mer sen än vad jag va från början..
jag gick iaf in med honom och sprang ner till bussen, jag hann med och va så sjukt nöjd över att jag hann med bussen:) skönt då slipper jag komma försent tänkte jag, men ack så fel jag kunde ha:P jag hade satt mig på sexans buss som inte går förbi skolan utan den svänger typ en kilometer innan eller nått.. graah tänkte jag då och fick hoppa av och springa bort till skolan!! haha.. kunde man haft en bättre start på dagen? :P

Vi hade praktiskt idag i skolan och övade på venprovtagning (i armen) och subkutan injektion, (i magen)..
Jag och Albertina tog venprov på varandra och det gick toppen:) jag fick ta subcutan på Sandra, sen ville hon ta venprov också så hon fick ta på mig och sen skulle jag ta på henne! Det gick dock inte lika bra.. eller nästan men jag fick blod och allt men däremot så råkade nålen glida ur skinnet innan jag självmant drog ut den, så det bloade lite väl mkt.. :S
Men som Sandra sa det är bättre att göra misstagen nu när man övar än när man ska ha det praktiska provet, va snäll hon va=)

Jag å viktor kollade på film när jag kom hem,, ganska seg film om wallstreet.. sen va jag ute en stund med Miller och Viktor har åkt och spelat golf med Johan..

Nu tänkte jag ta tag i mitt tentapluggande igen.. jag hoppas verkligen att jag klarar tentan men är väldigt osäker på det! Men man kan alltid hoppas:D

Ha det toppen puss å kram
såhär såg typ den ut som vi tar i magen :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)