Tack mamma=)

Hej.
idag har jag och albertina börjat och kommit en bit på vår uppgift som ska vara färdigt imorgon.. ska göra resten imon efter skolanm med:P

Vi gick sedan ner på stan för att leta efter klänningar, jag till nicker konfirmation och albertina till bröllop..
Jag hittade en riktigt färgklick på hm som jag tyckte om.. men jag hängde undan den, vi gick i massa affärer men jag hittade ingenting annat, albertina hade redan tittat ut sin favoritklänning men den satt tyvärr inte så fint som hon velat.. Vi gick till breeze och albertina hittade en blommig fin klänning där som hon tog,
Så småningom blev vi hungriga och då gick vi och tog oss en varsin kebabtallrik=) mums..
Albertinas pojkvän fredrik mötte upp oss där och så gick vi vidare till hm, jag kollade runt lite till och fick tag i en röd snygg klänning och en smaching kavaj=)
Det fick bli detta istället för den lila färgklicken..

Jag gick och köpte lite dricka till nu ikväll då jag och min älskling viktor ska äta upp räkorna som vi hade i frysen:) mumsigt:)

Här kommer min outfit till nickes konfirmation,, har inte riktigt bestämt om jag ska ha kavajen eller koftan ännu! får se..


med kavajen


med koftan..

vad tycker ni.. kofta eller kavaj?? :)

puss å kram på er nu ska jag å viktor mysa med lite mousserande vin och räkor=)


Kommentarer
martina

med kavaj ;D supersnyggt!

2010-05-26 @ 20:32:42
URL: http://magotsuku.blogg.se/
Pernilla

Kavajen!!

2010-05-26 @ 20:41:19
selli

kavajen :)

2010-05-26 @ 21:03:53
elina

Jag tycker också kavajen ;D

2010-05-27 @ 14:51:26
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Malin

M jag tror att det blir kavajen=) tack för kommentarerna:)

2010-05-27 @ 18:21:14
Lajni

Lite sent, men jag tycker med kavajen haha :) Vad fin du är! Saknar dig!

2010-05-30 @ 22:00:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)