Dans

Oh my god va jag saknar att göra koreografier och dansbitar och framförallt att dansa på heltid!!!
just nu dansar jag ju street/hiphop ialla fall,. men jag saknar jazzen och den lite mer balettiga/moderna stilen, då när man ser lite fin ut=)
så, idag tog jag tag i saken och drog undan köksbordet, tog fram mina speglar, satte i hörlurarna i öronen och började lattja, har varit sugen på att göra en koreografi till Beyonces Halo, hur länge som helst, och nu blev det en!
Blev ganska nöjd faktiskt, spelade in en liten video men ser så himla B ut när man dansar på en så liten yta och när man spelar in med min mobil som är kass,,, men får se om jag lägger upp den någon gång=) ska nog göra lite till på den först!
Nu blir det tillbaka till plugget och även lite halv åtta hos mig i bakgrunden=)
ha en superkväll, puss puss
Såhär ser jag ut nuförtiden när det börjar bli kallt,
min jacka från Elvine, och min mysiga mössa införskaffad i Ullared! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)