fototapet!

Hej alla, idag har jag inte gjort många knop!
jag har plockat iordning lite i köket och diskat högen med disk som stod på bänken från igår :S
sen har jag bara lagt upp lite saker på tradera och suttit här i soffan;P
nu tänkte jag faktiskt att jag skulle ta å skriva om någon sjukdom och vara lite duktig..
här får ni se resultatet av vår tapetsering och vår fotovägg=)
blev ganska bra ändå, fast lite bubblor och veck är det fortfarande, men man får ju skylla sig själv när man är snål och köper tapeten på Rusta... :P
såhär såg det ut först! en helt vanlig vit tråkig vägg
såhär såg det ut igår när vi var färdiga!!
och såhär blev det när det var färdigt=)
ganska fint ändå!
puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)