Godmorgon!

Hej alla goa och glada, jag är inte glad just nu!
Det är lämligen så att vi hade en bokad tvätttid idag och har väntat flera veckor på att få tvätta eftersom vi inte har haft tid och när vi har haft tid finns det inget ledigt,. men nu hade jag fått tid idag på morgonen på min lediga dag då jag kunde haft sovmorgon! :/
Jag gick upp delade upp all tvätt i olika högar och gick ner till tvättstugan för att tvätta, tror ni inte att det är någon idiot som har tagit min tid då och tvättat sin tvätt och låst dörren med en sån plopp så  man inte kommer in... graaaah något irriterad jag blev, ska snart gå ner där igen och se om personen i fråga är där annars åker det upp en mycket irriterad lapp på dörren!!!!!
fy fan rent ut sagt va sånt gör mig arg!
Men ikväll blir det klassfest får tänka på det roliga som kommer, =) och snart ska jag ner på stan för att köpa 50-årspresent till viktors mamma med.. får se vad jag hittar....
Ha det bra alla sötnosar (förutom tvätttids-snattaren!!)..
puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)