mys/snygg


Hallå hallå!
jag älskar verkligen att ha sköna mysiga kläder på mig, jag är absolut inte någon jeanstjej!
ända sedan jag var liten har jag velat ha leggings/tajts på mig=) tog mamma fram ett par jeans så skrek jag att ja ville ha mina tajts;P då kan man snacka om mysunge.. :)
idag blev det ännu en mysig outfit fast ganska snyggt ändå tycker jag, skorna och röda läppar livar upp det lite;)
Tröja - Hm, Linne - JC, Strumpbyxor - Hm, Skor - Nelly, Rött läppstift - Isadora.
Ha en toppendag, puss å kram


Kommentarer
mirjana

coola klackar!

2010-11-21 @ 03:15:22
URL: http://zajkovic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)