överraskning!

Hej hej,
idag va det skola som gällde.. vi skulle ha seminarie på en bok om KOL, den va faktiskt bra, därefter diskuterade vi lungsjukdomarna som vi har att lära oss, lunginflammation,KOL, astma mm..
när jag träffade jennie vid bussen i morse fick jag reda på att vi inte slutade vid 10 utan att vi skulle ha föreläsning mellan 13-16 med.. lite segt när man inte ställt in sig på det.. men jag hade ju ingen mat med mig så fick bli att åka hem iaf..
Nu sitter jag här i soffan med min sparrissoppa från kelda sjukt god faktiskt.. =) och med miller bredvid.. blir att kolla ett paradise avsnitt och sedan masa sig tillbaka till skolan för att ha föreläsning...
Vad ska ni hitta på idag??
ha en trevlig dag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)