shopping

Hej hej,
idag blev det lite shopping på stan.. fast mest för viktors del=) jag shoppade ju för någon vecka sedan..
men när vi kom hem så kom vårt paket från hm också så jag fick några nya godingar att pryda min garderob med i alla fall=)
här kommer några våra fynd...
Viktors:
tröjor, byxor skor - HM, stickad tröja och handskar - carlings.
Malins:
Skjortor, kjol, skor - HM, mössa, nattlinne - Ginatricot, handskar - Carlings
Viktor i sina nya kläder=)
Jag i lite nytt=)
sen lovade jag ju en bild på julpyntet.. fick inte nån bra bild på allt och tvrummet är inte med men här kommer en bild på köket iaf...
men sen ska man ju tända adventsljusstakarna med.. men man kan ju inte tjuvstarta;P på söndag gäller det.. hihi
ha en trevlig kväll puss å kram


Kommentarer
Jill

Tack snälla rara du!

2010-11-27 @ 10:22:11
URL: http://jillh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)