soffmys

Hallu,
sitter nu i soffan bänkad framför halv åtta hos mig.. denna veckan är dom i piteå, så härlig dialekt... :)
har suttit och pluggat idag och varit ganska så effektiv iaf,, ska sitta en stund till senare.
Miller ville oxå vara med och plugga sjukdomar=) sötnosen!
Såhär såg jag ut idag!
tröja - Ginatricot (förra årets)
strumpbyxor - Hm
i bakgrunden kan ni ser vår nya fototapet och tyvärr alla bubblorna med.. :S haha men det va ju faktiskt första gången vi tapetserade och den va sjukt svår att sätta upp... men ändå..
puss puss på er!


Kommentarer
Erica

det där håååret säger jag bara :D vad fin du är!

2010-11-22 @ 21:04:35
URL: http://bouncewithme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)