hallå där!

hej, igår va det ullared som gällde för hela slanten, vi åkte så att vi va där vid tio tiden, När vi kom till parkeringen med bilen så va det kö in till parkeringen, det fanns inte en enda parkeringsplats ledig så vi fick ställa oss bakom det andra lilla varuhuset som ligger bredvid, vi skulle ställa oss i kö och den nådde ända till parkeringen, gick på hela baksidan av fikahuset och snirklade sig i en cirkel och sedamn bort mot ingången!
vi stod i kö i en timme, när man väl kom in fick man ta myrsteg annars kom man inte framåt, och när vi väl skulle ut sen så fick man stå i kö i 45 min då med,. !
Tillråga på allt så slutade mobilerna att fungera eftersom det var så mycket folk att nätet blev överbelastat, så man kunde inte få tag i varandra heller, pappa fick ropa efter mig i högtalarna efter att vi hade försökt ringa varandra i 40 min, hahaha.... :P
MEN, jag handlade för 6400 och hittade en massa roliga och fina saker=)
Igårkväll blev det även lite fest, och mestadels av kvällen var trevlig.
Idag har jag inte gjort mkt, vi har varit i skogen och plockat svamp och hälsat på farmor och farfar!!
Nu blir det tv för hela slanten som gäller, det är ju the guardian ikväll=)

puss å kram på er! ha en trevlig kväll!

Ungefär såhär lång kö var det!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)