Praktiken

Hej, idag började inte min dag bra, jag vaknade halv sju skulle börja sju och brukar vanligen cykla vid halv!
jag rusar upp kletar på lite smink, haffar ett äpple och tänker att jag kan köpa mat i cafeterian på lunchen, men kommer på när jag cyklat halvvägs att viktor har mitt kort och min plånbok låg i den andra väskan! Suck med stort S! Det blev alltså ett äpple och två stycken dubbelrån för mig idag, så är lagom snurrig och HUNGRIG nu!

Men! ikväll vankas det tacopaj a la malin, viktor och robin=) gottigottgott!! :)

nu ska jag ta mig en titt på halvåtta från igår på play så att jag kan kolla ikväll sen med=)

ha det gott puss å kram från vimpsepellan!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)