Studenter

Hallå hallå..
Idag som nästan alla andra dagar har jag varit på ortopeden, praktik, men idag även som igår så har vi haft studenter från termin ett där på en hospiteringsdag för att kolla hur sjukhusarbetet fungerar.. !
Jag fick reda på för en stund sen att vår kompis Robin skulle komma till min avdelning imorgon, han hade bytt till karlskrona från karlshamn=) kul., då ska jag försöka handleda honom!
Ikväll ska jag dansa igen:) så nedrans roligt, i måndags körde han en sån härlig kontrast mellan lugn "gosig" street till halo med beyonce och sedan en snabbare street med lite inslag av break och hiphop till en mixad låt, så grymt bra.. :)
ha en trevlig kväll alla puss å kram

Louis Warning, koreografen och läraren jag dansar för just nu, grym säger ju jag iaf=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)