trött

Hej.
Ojoj, va trött man kan bliav att ha praktik.. har varit där i en vecka nu,
det är så himla mycket man ska lära sig och ta in, det är roligt som bara den men mycket som sagt.
När man kommer hem är man ju helt slut, igår låg jag å sov hela kvällen i princip. kollade iofs på halv åtta hos mig=) äntligen har det börjat..

idag gjorde jag å viktor marmelad/sylt på våra björnbär som vi plockade häromdagen vid bastasjön.. där verkligen kryllade av björnbär.. =)

nu ska jag strax krypa i säng, har haft SHLR i skolan idag, vanligen hjärt och lungräddning fast man lär sig hur det är i sjukhusmiljö och med defibrillator oxå, det var skojj men nu är jag trött..

puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)