bakat

Hej hej
idag har jag mestadels legat i sängen hela tiden.. mått sisådär.. det går i vågor, ena stunden mår man skit andra har man överskottsenergi och börjar baka sen går det tillbaka till orkeslöshet och illamående igen å så håller det på.. suck!! jag vill vara frisk nu,. men går nog på rätt håll känns det som iaf,. hostar inte alls lika mkt idag som igår..
Blev ingen bredvidgång i helgen heller pga att jag mår dåligt, känns inte bra mot varken personal eller patienter att gå runt där å hosta, nysa och kraxa.. så vi får planera in en ny helg..

Blev iaf ett bak innan idag då som sagt.. blev amerikanska chokladmuffins.. mumma=)

mina såg ut som på denna bilden, fast jag glömde fota dom,. underbart goda med chokladbitar i:)

Lånad bild.

ha en härlig helg:) puss å kram


Kommentarer
Laszlo Nagy

Hej Malin!



Jag söker min son Viktor Nagy som bodde i Ryssby Ekidsgatan 16



Var vanlig halsa honom



Laszlo Nagy

Viktors s far

2011-04-21 @ 11:42:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)