I'm back:)

Hej hej,.
Nu är jag tillbaka efter en sommar utan bloggande pga datorbrist, tidsbrist och ingen lust. Men nu när sommaren är på sluttampen och hösten smyger sig på så får jag ju ta och dra igång den här bloggen igen=)

Det kommer att bli en liten förvandling här till en reseblogg i några veckor framöver då jag tänkte att jag skulle ta och dra igenom mina resebilder med start i Ungern, vidare på min å viktors resa till smögen och sedan avsluta med min underbara vecka med halva familjen i Grekland/Karphatos.  Låter det som en bra idé?? :)

Här kommer en bild på min ursnygga mysiga nya höstjacka som kommer att bli perfekt i höstens ruggiga väder=)

Lindex Shop Online - Jacka
Jackan kommer från Lindex höstkollektion och går loss på 499:-

Puss å kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)