in love

Hej hej, idag blev det sovmorgon för mig å Miller=) så skönt..

nu har jag suttit här en stund och suktat efter helt underbara skor, men sjukt dyra så det blir nog bara drömmar!! Men om ni är lite rikare än jag å känner att ni kan lägga några tusenlappar på ett par skor så kolla in dess par=)

 

 

 

Visst är de helt underbara,. alla kommer från Giuseppe Zanotti
De till höger längst ner är mina favoriter, de här svarta=)

Sååå snygga, ska försöka hitta några liknande i mer plånboksvänlig och studentvänligt pris:)

ha en trevlig dag puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)