träning

Hej hej,
Nu jädrar ska jag börja ta tag i träningen i mitt liv.. Jag ska träna för att bygga upp mina muskler så jag klarar av det där jobbiga lyfttestet på ambulansen,. provade ju på det nu i sommar och det gick bra!
 jag var tillräckligt stark i kroppen förutom i mina armar och händer som jag måste träna upp mera, och för att jag var för svag där så falerade jag i lyfttestet i trappan där man skulle gå tror det va sex-halvtrappor upp med 20kg hantel i varje hand 40kg., alltså nästan hela min vikt som är på ca 52kg, :S det var tungt men gick bra tills hantlarna började glida i mina händer så det ska jag träna upp nu... :)

Har beställt hem lite gainer och, weight tror jag det hette.. haha så fick man en liten påse med kreatin med, jag beställde även hem en powergrip som jag ska sitta å knipa på framför tvn å träna händerna.
 Nu sitter jag å kollar efter hantlar på nätet, men det är ju så sjukt dyrt, funderar på att köpa ett set på 10kg på rusta för 199 det är det billigaste jag har hittat:S nu får man ju vara smålänning asså.. å det var faktiskt 10% på gymgrossisten för studenter så om ni ska handla där å är studenter, ta å logga in via mecenat så får ni alltså 10% rabatt=)

ha det bra nu ska jag kolla på robinsson=)


Sånna här blir det isf.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)