Julkänsla

Hej hej... Hittills har julkänslan lyst med sin frånvaro... Idag när jag var å handlade så hade citygross en mkt bra ide för att locka kunder att köpa mera., de bjöd nämligen kunderna på julbord:) bra för en fattig student som jag!! Å sen undrade Jennie om vi skulle ta å fika å kolla på tv/film så jag bakade lite kanel/kardemumma biscotti och knäck:) Jennie hade med sig några goda muffins och kola:) så det tillsammans med julmust, glögg och nu är det jul igen/santa claus filmen gjorde att denna dagen höjde julstämningsfaktorn lite iaf:) mysigt!! Nu är det dax för mig å Miller att sova:) natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)