akuten

Hej, i måndags så skulle jag å viktor åka å handla. han hade varit lite yr å så men kände att det var bra när vi åkte, när vi väl hoppade av bussen så fick hans världens yrsel och illamående anfall.. han kunde inte gå eller titta så vi fick ta å ringa en taxi å åka till akuten.. väl där så gjorde de en massa undersökningar och de kom fram till att det antagligen var någonn inflammation på inneörat som ledde till detta.. det skulle gå över men viktor har nu legat här hemma helt ynklig den stackaren så jag har fått ta hand om honom lite=)

idag har jag haft världens energi.. har gjort god frukost, gått med miller, städat och tagit ett underbart skönt bad:)
nu sitter vi parkerade i soffan framför tvn.. snart blir det lite efterrätt och ska även hinna skriva lite uppgifter tills imon med..

ha en trevlig kväll puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)