dans och potatis/purjolöksoppa

Hej hej,.. idag har jag varit i skolan och haft föreläsning om läkemedel vid psykiatriska sjukdomar och om hur de funkar...  därefter åkte jag hem till viktor som lagade supergoda paninis med lufttorkad skinka, mozarella, pesto och rödlök.. jag va så otroligt trött sen så tog en tupplur=)
Ikväll nu så bar det iväg på dans.. så himla roligt var det idag, fast svårt jag hängde inte riktigt med då de hade gjort en koreografi i måndags som var assnabb och detaljrik så jag hade lite svårt att hänga med... haha
Nu har vi ätit Mobergs superdupergoda potatis och purjolökssoppa som viktor lagade.. mumsfilibabba=)
nu blir det criminal minds och sen sängen=)
puss å kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)