Idre resan-bildregn

Hej, tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från idreresan, har ju inte fått tid till det ännu..
men här kommer det lite så ni får se hur vi har haft det=)
varsågoda:


Jag och älskling i liften


utsikten från liften till toppen




Älsklingen på buffékvällen


Mate och Emma


En suddig och trött Malin


Jag å Nicke och Adam och Pappa


Nicke och Mate, Pappa och Emma på vildmarjsnästet.

Nicke och Adam med snowboardar

Emma och Pappa och även Mate och Viktor när de två sistnämnda provade snowboard för en dag!

Familjen Asp och Familjen Nagy

Adam, Nagys och...

och Asparna var glada:)

Otroligt snygga kort på mig å pappa;P

Nicke och fin kvällsutsikt..

Trötta åkare sista dage innan hemfärd..

Torkat älgkött och nachos, (ser inte så aptitligt ut där) väggdekorer och bardekorer av uppstoppade djur.. men riktigt mysigt var det..

Det var vår indreresa det=) så mysigt idre var faktiskt, å bättre backar än jag hade förväntat mig, tyvärr var inte chocken öppen så den gick inte åka, trist, men allt annat var bra.. :)

ha en trevlig kväll nu ska jag å Miller ut på en kisserunda sen blir det halvåtta och sen plugg..
puss å kram



Kommentarer
Erika Granstedt

Vad trevlig dina inlägg verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =) Ha en kul vardag =P

2011-02-23 @ 11:16:16
URL: http://jade.se/reseerbjudanden


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)