jippie=)

Hej,,
Haha jag vann,,. :D
skickade in och tävlade om smink på stylisternas hemsida på kanal5.. man kunde vinna smink för 3000 om man skickade in ett bidrag med en bild på bästa festoutfit med fokus på assecoarer=) och nu när jag kollade det nya avsnittet av stylisterna så såg jag att jag har vunnit.. hihi så skojj jag har aldrig vunnit något tidigare på sånt=)

Ikväll var jag iväg å dansade så nu efter att ha päst lite i soffan så ska jag hoppa in i duschen sen blir det chips å dipp framför tvn och sedan sängen.. härlig kväll det:)
puss å kram

http://kanal5.se/web/guest/stylisterna/tavling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)