lördag

Hej hej..
jag å miller är hemma i ljungby och vi saknar vår viktor som är kvar i karlskrona hemskt mkt.. men imorgon kommer vi med dit igen:)
Igår badade jag mamma å pappa bastu.. säger man badade??? :P haha vet ej..
vi kollade på letsdance och åt mycket god räkgrunka=) mums..
idag har jag legat i soffan och kollat på 90210.. nu blir det snart ett yogapass med mamma tror jag, sen bär det av till hölminge för tacokväll med melodifestivalen=) härligt..
och Imorgon då som sagt så åker vi tillbaka till vår efterlängtade älskling i karlskrona!! saknar dig!

ha en underbar dag/kväll puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)