mysdress

hallu..
gu asså vilken huvudvärk jag har :/
å då blir man ju bara mindre pepp till att sätta sig å plugga psykologi/psykiatri... det är nog det absolut tråkigaste ämnet som finns.. fy fanken säger jag bara!

här sitter jag iaf nu och försöker plugga lite, i min nya underbaraste någonsin, mjukisdress i velour.
jag beställde den från nelly i veckan, fick den i fredags och har sprungit runt i den hela den här helgen! Den är bara helt underbart skön, vill inte ta av mig den, den är så varm och goe=) hihi härligt när man hittar något som man tycker så mycket om, den blir perfekt att ha lite svalare sommarkvällar sen oxå=)
Den passar ju verkligen mig som är en äkta myspys människa med, jag går alltid runt i mjuka goa kläder, jeans tycker jag inte alls om det är för hårt och för obekvämt.. haha:P
nehe åter till pluggandet nu,
ha en trevlig kväll puss å kram






Eller hur är den helt underbar=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)