städdag

Hej..
idag tog jag sovmorgon och när jag vaknde så låg ja kvar och läste ett tag.. så himla skönt
Under resterande delen av dagen har jag städat, nu har jag precis blivit färdig och har ätit lite, så nu var det ju tänkt att jag skulle ta tag i pluggandet, men jag har noll med energi.. är helt slut. fast får väl försöka gräva fram någon gnutta med energi så att jag iaf kan skriva lite om lagarna som vin ska kunna..
Måste försöka hitta min motivation igen, är så himla trött på pluggandet, det är så segt just nu för vi läser bara om en massa tråkiga psykiatriska sjukdomar och tillstånd och jag är inget fan alls av psykologi så det har nog med ämnet att göra att jag saknar motivation, får hoppas det blir bättre nästa tema när vi ska läsa om barn istället.. :)

Ikväll blir det schagerfestivalen/melodifestivalen och lite god mat till det..
ha en mysig kväll allihop, puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)